Sport nigdy nie został okrzyknięty za jego postępowość, więc nic dziwnego, że CBS (CBS to największa stacja telewizyjna w USA, transmituje finał Super Bowl) odrzuciło reklamę komercyjną, która opowiada się za legalizacją marihuany. Acreage Holdings, firma produkująca konopie indyjskie działające w 15 stanach, miała nadzieję, że w niedzielę, 3 lutego, uruchomi reklamę telewizyjną podczas transmisji z rozgrywek mistrzowskich NFL. Jednak sieć nie pokazała proponowanego miejsca po zobaczeniu wstępnego szkicu, zgodnie z firma.
George Allen, prezes Acreage Holdings, powiedział Bloombergowi, że reklama jest próbą "stworzenia kampanii poparcia dla wyborców, którzy gubią się w dialogu". Pokazanie reklamy podczas gry byłoby dobrym sposobem na wypełnienie tej misji. . "Trudno konkurować z ilością uwagi, którą dostaje się, gdy emituje powietrze podczas Super Bowl" - powiedział.
Podczas gdy celem reklamy jest wzbudzić szczere emocje związane z zakazem używania konopi indyjskich, w ostatecznym rozrachunku wydaje się, że jest ona zbyt waniliowa i ekskluzywna. Reklama omawia niesprawiedliwość konopi indyjskich, ale nigdy nie pokazuje żadnych komunikatów ani obrazów, które potwierdzają najprawdziwsze niesprawiedliwości związane z konopiami indyjskimi (takimi jak wojna z narkotykami i demografia osób, które najbardziej ucierpiały w firmach takich jak Acreage Holdings, aby móc istnieć w pierwsze miejsce). Mając ponad 100 milionów widzów, jest to najczęściej oglądane wydarzenie telewizyjne roku. Ile chce CBS za tego rodzaju reklamę? Około 5 milionów dolarów na każde 30 sekund czasu antenowego. Dział już wyprodukował reklamę i był gotowy zapłacić pieniądze, aby ją uruchomić.
- Porady i ciekawostki(254)
- Prawo i legalizacja(76)
- Nasiona i odmiany(92)
- Fakty Konopne(185)
- Odżywianie(17)
- Zdrowie(95)
- Nauka(62)